КАЗ    РУС    ENG
ВИРТУАЛЬДЫ ҚАБЫЛДАУ БӨЛМЕСI ӘКІМНІҢ БЛОГЫ НАШАР КӨРЕТІНДЕРГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚА МОБИЛЬДІ НҰСҚА Баспа үшін нұсқа
На главную

 

 

 

 

 

 


Мемлекеттік қызметшінің имиджі

Арыстанбек Ринат АрыстанбекұлыАрыстанбек Ринат Арыстанбекұлы - Шығыс Қазақстан облысы әкімі аппаратының әдеп жөніндегі уәкілі
Мекен-жайы: Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы, М.Горький көшесі № 40, 127 кабинет.
Байланыс телефоны: 8 (7232) 71-31-78.
Электронды мекен-жайы: r.arystanbek@akimvko.gov.kz.

 

Әдеп жөніндегі уәкіл өз құзыреті шегінде мынадай функцияларды жүзеге асырады:

1) мемлекеттік қызметшілерге Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасының және Әдеп кодексінің талаптарын сақтау мәселелері бойынша консультациялық көмек көрсетеді;
2) мемлекеттік қызметшілердің заңдарда белгіленген шектеулер мен тыйымдарды сақтауына ықпал етеді;
3) өзі жұмыс істейтін мемлекеттік орган басшылығының тапсырмасы бойынша мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп нормаларын бұзу фактілері бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайды;
4) ұжымда жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларына сәйкес келетін өзара қатынастар мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдеседі;
5) мемлекеттік қызметшілердің құқықтары мен заңды мүдделері бұзылған жағдайларда, оларды қорғауға және қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды;
6) мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп нормаларын сақтауын мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асырады;
7) мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері басшыларының қызметтік әдеп нормаларын бұзу деректері бойынша тиісті шараларды қабылдамау жағдайлары туралы мемлекеттік органның басшылығына хабарлайды;
8) мемлекеттік қызметшілер Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасын және Әдеп кодексін бұзған жағдайларда, құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен шарттарды талдайды және мемлекеттік органның басшылығына оларды жою туралы ұсынымдар енгізеді;
9) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасын және Әдеп кодексін бұзу профилактикасы және оған жол бермеу, сондай-ақ мемлекеттік қызметтің оң бейнесін қалыптастыру мақсатында азаматтық қоғам институттарымен және мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасайды;
10) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасын және Әдеп кодексін сақтау мәселелері бойынша мемлекеттік қызметшілермен түсіндіру жұмыстарын тұрақты негізде жүргізеді;
11) заңнамада белгіленген тәртіппен тиісті лауазымды адамдарға қызметтік әдеп нормаларын бұзуға жол берген мемлекеттік қызметшілердің жауапкершілігін қарау туралы ұсыныммен жүгінеді;
12) қызметтік әдеп нормаларын бұзудың профилактикасы мақсатында өзге де қызметті ұйымдастырады.

 

Шығыс Қазақстан облысы әкім аппаратының әдеп жөніндегі уәкілінің мемлекеттік
қызметшілерді және басқа да азаматтарды қабылдау кестесі

Мемлекеттік қызметшілерді және басқа да азаматтарды қабылдайтын тұлғаның аты-жөні, тегі Қабылдау жүргізетін тұлғаның лауазымы Қабылдау күні мен  уақыты Қабылдау орны Байланыс телефоны
Арыстанбек Ринат Арыстанбекулы Шығыс Қазақстан облыс әкім аппаратының әдеп жөніндегі уәкілі Апта сайын сейсенбі күндері
сағат 16.00-ден
18.00-ге дейін
Өскемен қаласы, М. Горький көшесі, 40, 127 кабинет. 8(7232)
71-31-78

 

 

 

Мемлекеттік қызметшінің имиджі

 

 

Мемлекеттік қызметші келесі этикалық нормаларды басшылыққа алуы тиіс

1. Мемлекеттік қызметші билік пен өз өкілеттіктерін қолдана білуі және адал болуы керек.
2. Мемлекеттік қызметте өз қамы үшін емес мемлекеттің игілігіне жұмыс істеу, мемлекет қаржысын өз қалтасымен шатастырмауы керек.
3. Шенеунік «Қандай қаражатқа өмір сүресін?» деген сұрақтан қорықпай өмір сүруі тиіс, яғни өзінің зәулім сарайлары мен оны қоршаған дауалдар және қымбат шетелдік маркалы көліктерінің суреттері жариялануына негіз болмауы керек.
4. Мемлекеттік қызметші заң талаптарымен толық сәйкестікте өмір сүруі керек.
5. Кез келген орында, кез келген лауазымда қандай жағдай болса да халықтың, өз елі азаматтарының сенімін жоғалтпай жұмыс істеуі керек.
6. Қазақстандық мемлекеттік қызметші әділдіктің, қарапайымдылықтың үлгісі болып, адамдар арасында өзін ұстай білуі керек.
7. Мемлекеттік қызметші ұжымға басшылық жасамас бұрын, бағына білуді үйренуі, өз қызметкерлерінен талап етіп отырғаның өзі орындай білуі керек.
8. Егер мемлекеттің мүддесіне нұқсан келіп жатқанын немесе сыбайлас жемқорлық әрекеттерін көрсе, дереу араласып, шаралар қолдануы керек.

 

Қазақстан Республикасының Президенті
Н.Ә.Назарбаев

 

«Мемлекеттік қызметтер- сапа мен қолжетімділік»

Елбасы өзінің «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» Жолдауында «Қазақстанның даму жолының басты бағыты – ол экономиканы нығайту, халықтың әл-ауқатын арттырудағы жаңа тапсырмалар» екендігін тілге тиек етті. Осының аясында бірқатар тапсырмалар қатарын іске асыруды тапсырды. Оның бірі халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру.

Кез – келген адам үшін жоғары сапалы мемлекеттік әлеуметтік қызметтерге ашық қолжетімділік, халыққа деген ерекше назардың белгісі.

2012 жылдың наурызында Елбасының  «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Жарлығы қабылданды,  онда көрсетілген мемлекеттік қызметтерді бағалау туралы да айтылған. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын анықтау мақсатында мемлекеттік қызмет істері жөніндегі ҚР Агенттігімен жыл сайын осы саладағы мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау өткізіледі.

Мемлекеттік басқару органдары мемлекеттік қызметтерді тікелей өздері немесе қызметті бір жерден алуға мүмкіндік беретін «бір терезе» қағидаты бойынша қызмет ететін халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетеді. Тізілімнің одан әрі кеңейтілуі және көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру, оларды стандарттау және реттемелеу, әр азаматқа өзіне мемлекеттік органмен көрсетілуі тиіс қызметтердің деңгейі мен сапасын біліп қана қоймай, талап етуге мүмкіндік береді.

Мемлекеттік қызметтерді стандарттау әкімшілік қарау деңгейін төмендетуге, міндеттерді нақтылауға, мемлекеттік қызметтер мен қызмет көрсету сапасын арттыруға, мемлекеттік органдардың жауапкершіліктерін арттыруға әкелуі тиіс. Мемлекеттік қызмет стандарттарын жүргізу мемлекет пен қоғамның өзара қатынасының сапасын жақсартуға ықпал етеді.

Осы мақсатта мемлекеттік қызмет саласындағы заңнамаға өзгертулер мен толықтырулар енгізілуде, сонымен қатар мемлекеттік қызметшілердiң қызмет этикасына деген талаптар күшеюде. Мемлекеттік қызмет көрсету саласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету мен алдын алуға бағытталған іс-шаралар кешеніне ерекше назар бөлінген.

Мемлекеттік органдардың қызметін жалпы бақылауды жүзеге асыратын басты буын халық болуы тиіс.  

 

ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ХАБАРЛАМА

02.07.2019
Ресей Федерациясының Бас прокуратурасының бастамасымен «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы бірге!» атты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік жарнаманың халықаралық жастар конкурсы өткізілуде.
20.05.2019
ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі БАҚ өкілдері, блогерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыбы бойынша үздік жарияланым конкурсын жариялайды
02.05.2019
Мамандық мәртебесінің маңызды индикаторларының бірі оның беделі болып табылады, яғни қоғамдық пікір алдында осы мамандықтың тартымдылығын бағалау.
1
Оқиғалар күнтізбесі
Қыркүйек 2019
Дс Сс Ср Бс Жм Сн Жк
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100 новых лиц

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Яндекс.Метрика

070400, ШҚО Бородулиха ауданы
Бородулиха ауылы Тәуелсіздік көшесі, 69
Қабылдау бөлімінің телефоны: 8 (723-51) 2-13-31,
факс: 8 (723-51) 2-10-31

Сайттың әкімшісі: Кусманов Нияз Рафикович
Телефон 8(72351) 2-10-01
E-mail: n.kusmanov@akimvko.gov.kz ,
Borodulikha@akimvko.gov.kz


Copyright © 2008-2019